Koninklijke onderscheiding voor Antoon Timmers
Antoon

Dankzij de inzet van het bestuur van Stg Caritas is Antoon Timmers op 26 april 2021 koninklijk onderscheiden,

Van Harte Proficiat Antoon, je hebt het verdiend!

Antoon Timmers (78) uit Uden kreeg een lintje voor zijn inzet voor Stichting Trap-In Uden Volkel, de familievereniging Timmers, stichting Caritas St.-Petrus Uden en voor zijn vrijwilligerswerk bij ONS Welzijn. Bij familievereniging Timmers, die 250 leden heeft, is Antoon Timmers nu dertig jaar bestuurslid. Hij helpt bij het verenigingsblad en de jaarlijkse familiedag. Bij Stichting Caritas St.-Petrus Uden was hij zeventien jaar lang bestuurslid. Hier coördineerde hij onder andere het inzamelen van goederen. Sinds zeven jaar brengt Antoon Timmers maaltijden rond als vrijwilliger bij ONS Welzijn. Ook is hij vrijwilliger bij de Boodschappen Plus Bus.

antoon

antoon2