Doneer boodschappenzegels voor Stichting Caritas
logocaritaskruis

Stichting Caritas is blij dat ze dit jaar wederom bij beide PLUS supermarkten in Uden de ‘Caritas PLUS boodschappenzegeltjesbus’ neer mogen zetten.

“Vorig jaar was dit een groot succes en hebben we 175 gezinnen en alleenstaanden blij mogen maken met een gratis boodschappenpakket”, laat Caritas weten. “Help je ook dit jaar weer mee? Je kunt jouw overbodige boodschappenzegeltjes in de Caritas-bus doneren. Bij voorbaat alvast bedankt, namens de minderbedeelde medemensen in Uden en omgeving.” De stichting bedankt ook eigenaren Elise en Raymond van PLUS Uden voor deze mogelijkheid.
Caritas stelt zich ten doel helpen van minderbedeelden hier en op andere plaatsen op de wereld. Regelmatig worden door hen zelf acties gehouden, maar ook door diverse organisaties om de stichting te steunen.

Bron: kliknieuws.nl

ec86f2ff cec6 4066 bd4e 4ea81b55492a